تهران پاتوق

ساخت وبلاگ
راه هایی ساده برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت
[تصویر: seo-site.jpg]

گوگل و دیگر موتورهای جستجو از سرعت بارگذاری صفحه وب سایت برای تعیین رتبه سایت استفاده می کنند ، پس داشتن سرعت بالا در بارگذاری امری ضروری است و در بهینه سازی سایت مهم می باشد . مطالعات نشان می دهد 40% کاربران ممکن است هنگامی که پس از 3 ثانیه صفحه مورد نظرشان را مشاهده نکنند صفحه فعلی را ترک کرده و به صفحات بعدی بروند.

چگونه می توان سرعت بارگذاری را افزایش داده و مشتری را راضی نگه داشت؟

زمانی بارگذاری سایتی سریع خواهد بود که در طراحی وب سایت آن صفحه از چند عکس و متن هایی ساده استفاده شده باشد. اگر به صفحات پیچیده تری نیاز دارید اسکریپت را به صورت برنامه واحد ادغام کنید و سعی کنید پلاگین را به حداقل برسانید ، اضافه کردن بیش از حد پلاگین ها نه تنها سرعت بارگذاری را کاهش می دهد بلکه شانس سقوط صفحه را افزایش و باعث خطر امنیتی می شود.

بنیاد:

قبل از اقدام به ایجاد هرگونه تغییری در طراحی سایت ، سرعت سایت را مورد بررسی قرار دهید و هوشیار باشید که بیشتر درخواست های http داخل یک سرور تشکیل می شوند .
HTTP مخفف پروتکل انتقال فوق متن است که تعیین می کند محتوا چگونه توزیع شده است. از YAHOO و YSLOW به منظور ایده پردازی برای افزایش سرعت سایت می توانید استفاده نمایید.
یکی دیگر از ابزار هایی که برای بررسی سرعت سایت می توانید از آن استفاده کنید GTmetrix می باشد . نکات ذکر شده برای سایت های وردپرس می باشند.

فشرده سازی فایل ها و اکسریپت:

با فشرده سازی فایل ها سرعت بارگذاری صفحات وب افزایش خواهد یافت . می توانید از برنامه های فشرده سازی رایگان به منظور کاهش بایت صفحات استفاده کنید که این امر نقشه به سزایی در سئو و بهینه سازی وب سایت و هم چنین بالا بردن رتبه شما در گوگل خواهد داشت.برخی از سرویس دهنده ها مانند APACHE در اختیار کاربران می باشد که با ارائه نکاتی مفید برای JAVA,CSS و HTML ساخته شده اند.

استفاده از CDN به منظور گسترش محتوا در سرور:

CDN گروهی از سرورهای واقع در سراسر جهان است. یک CDN می تواند حجم فایل ها را کاهش داده و سریع تر به منطقه ای در نزدیکی سرور ارسال کند .
هرچند CDN تنها نیاز به اضافه کردن یک کد ساده در طراحی و ساخت سایت دارد اما می تواند پر هزینه باشد.

CACHE مرورگر:

حافظه پنهان مرورگر به طور موقت از صفحات وب کپی می شود مانند عناصر html و تصاویر. بنا بر این برای دوباره لود شدن صفحات از cache آن ها استفاده می شود. برای اطلاعات خود تاریخ انقضا تعیین کنید ، این عمل به مرورگر در نگه داری اطلاعات در cache کمک می کند.

HTTP فعال:

دستور کار http به زبان ساده به شرح زیر است: دریافت ، ارسال و بستن. استفاده از http در تلفن های همراه آسان ولی اغلب با سرعت پایین می باشد. نوعی ترفند موجود است که بر این اساس می باشد: مرورگر ها و سرورها به توافقی در گرفتن و انتقال فایل ها رسیده اند. این بدان معناست که سرور ارتباط زنده شما را تا زمانی که در یک سایت هستید و صفحات http دیگری را باز می کنید ، حفظ خواهد کرد.

در خلاصه:

هرگاه قصد ایجاد تغییرات در سایت خود با اضافه کردن تصاویر ، مطالب و یا اسکریپت داشتید ، از خود این سوال را بپرسید که چگونه روی سئو سایت و سرعت سایت شما تاثیر خواهند داشت. مقرون به صرفه نیست که فقط برای داشتن اخرین نوآوری ها در سایت خود ، سرعت سایت را کند کنید زیرا این امر منجر به از دست دادن درآمدتان خواهد شد .

 

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:34

از زماني كه سبك مدرن پا به عرصه معماري و دكوراسيون گذاشت مدت زماني طولاني مي‌گذرد؛ با اين حال اين سبك همچنان طرفداران و علاقه مندان زيادی دارد.

يک نگاه گذرا به جوايز معماري سال‌هاي اخير و حتي خانه‌هاي افراد مشهور و ثروتمندان گواه اين موضوع خواهد بود. در عين حال شايد براي شما هم پيش آمده باشد كه وارد يك فضاي خيره‌كننده يا حتي اتاقي شده باشيد كه طراحي آن پر از زوايا و اشكال هندسي مختلف و دکوراسیون فوق العاده خاص و مدرن باشد اما احساس كنيد چيزي كم دارد كه نمي‌توانيد دقيقا آن را درك كنيد.

در واقع چنين فضاهايي فقط نيازمند كمي جادوي سبز هستند. گاهي حتي يك فضاي طراحي شده بسيار زيبا بدون وجود پيچش‌ها و منحني‌هاي گياهان، بی روح به نظر مي‌رسد؛ بنابراين اصلا عجيب نيست صاحبان اين مدل خانه‌هاي مدرن به دنبال گياهاني باشند كه با سبک دكوراسيون شان همخوانی داشته باشد. نكته ديگر اينكه رنگ سبز گياهان در كنار رنگ سفيد (كه عموما استفاده زيادي در فضاهاي مدرن دارد) و دكوراسيون مينيمال بسيار چشم نواز خواهد بود.

درواقع براي گياهان نمي‌توان سبك خاصي را در نظر گرفت؛ به علاوه انتخاب گياهي متناسب با فضاي شما با توجه به گستردگي و تنوع موجود در گياهان كار چندان ساده‌اي نيست.

در اين مطلب با ما همراه شويد تا به نكاتی كه در اين مورد كمک كننده خواهد بود، بپردازيم.

ديوار سبز يا گلدان‌های ديواری به‌خصوص در اشكال منظم يا به شكل قاب گزينه خلاقانه ای است.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:49

فروردین:

امروز در مسایل کاری خود موقعیت های خوبی خواهید داشت. تلاش و سخت کوشی شما زیاد خواهد بود و می توانید حرکت های بزرگی در زندگی ایجاد کنید. امروز حس رقابتی دارید و همین باعث می شوید بیشتر تلاش کنید و بیشتر هم در چشم خواهید بود. اگر راه های خوبی برای مدیریت کارها دارید، حتما پیشنهاد دهید. این مسایل کمک می کنند تا آینده خود را تا اندازه زیادی تضمین کنید. 

 

اردیبهشت:

امروز سرشار از انرژی های جسمانی و احساسی هستید. هارمونی و هماهنگی های بسیار خوبی با اطرافیان دارید و این به بهبود روابطتان نیز کمک بسیاری می کند. بهترین فرصت برای حرف زدن و مشورت گرفتن از دیگران، امروز است. نوعی جاذبه درونی در شما هست که امروز به شدت مورد توجه اطرافیان قرار می گیرد. شما خیلی خوب می توانید مسایل موجود در زندگی را با نگاهی متفاوت ببینید و راهکار مناسب برای آنها بیابید. از همه انرژی خود استفاده کنید شاید دیگر چنین فرصتی وجود نداشته باشد.

  

خرداد:

کفش های ورزشی خود را بپوشید و بیرون بروید. کمی پیاده روی برای شما خوب است. امروز هر چه بیشتر به سلامت جسمی خود اهمیت دهید، از نظر روحی هم بهتر خواهید بود. انرژی های خود را روی کارهایی که مطمئن هستید درست است، بگذارید. برای کارهای روزمره و مربوط به مسایل شغلی، برنامه های تازه ترتیب دهید. از این که در روند همیشگی خود تغییر ایجاد کنید، نترسید. همه فعالیت های خود را باید سیستماتیک کنید.

 

 تیر:

ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

 

 مرداد:

با وجود اینکه شما نیاز دارید به منظور درست انجام دادن کارهایتان از روش خود دفاع کنید، اما بهتر است به جای برخوردهای خصمانه گفتگوی دوستانه را انتخاب کنید. شما می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید و علاقه شما به تشویق شدن نه تنها موقعیت شما را تضعیف نمی‌کند، بلکه آن را قوی‌تر نیز می‌کند.

 

 شهریور:

امروز در ارتباط های خود به دنبال این هستید که مورد توجه اطرافیان قرار بگیرید. اما به جای جلب توجه آنها، بیشتر روی مشورت گرفتن از آنها تاکید داشته باشید. امروز خیلی وقت مناسبی برای این نیست که موجب خوشحالی دیگران بشوید. یا اینکه بخواهید رابطه تازه ای را آغاز کنید. فقط حواستان به حرف هایی که می گویید باشد و کلمات درست و مناسب پیدا کنید. فاصله خود را با اطرافیان حفظ کنید و طوری رفتار کنید که بیشتر به شما احترام بگذارند. برای این منظور شما اول باید به خودتان توجه نشان دهید و احترام زیادی برای خود قایل باشید.

  

مهر:

آیا ایده و نظری دارید که می خواهید مطرح کنید؟ این را به یاد داشته باشید انتقاد مخرب با انتقاد سازنده زمین تا آسمان فرق دارد. همیشه پیش از اینکه حرفی رابه زبان بیاورید، به آن و نتایج آن به خوبی فکر کنید. این را به یاد داشته باشید، ممکن است برخی از واژه های شما موجب آسیب روحی اطرافیان شود. پس بسیار مراقب رفتار و حرف های خود باشید. همکاری های خود را بیشتر کنید. اما عصر هم زودتر از کار به خانه برگردید. با عشقتان برای تفریح و با هم بودن برنامه ریزی کنید. امروز همه انتقادها و منفی ها را دور بریزید و روی مسایل مثبت و سازنده تمرکز کنید.

  

آبان:

اگر به کارهای ماموریتی علاقه دارید امروز این فرصت برای شما ایجاد می شود. پیشنهادهایی که دارید را به خوبی بررسی کنید. به راحتی آنها را رد نکنید. خوب در مورد همه زوایای آن مشورت و تحقیق کنید. شاید لازم باشد برای این کار خود شریکی هم پیدا کنید. این فرد را از میان دوستان قابل اعتماد خود انتخاب کنید. همچنین، امروز فرصت خوبی برای سفر برایتان به وجود می آید که می تواند کاری یا تحصیلی باشد.

  

آذر:

شما امروز نسبت به خودتان حس خیلی بهتری دارد و این نوع نگرش خیلی خوب است، اما اگر نتوانید به حوادثی که پیرامونتان رخ می‌دهد توجه کنید، تبدیل به فرد خودخواهی خواهید شد! به جای اینکه منکر اشتباهات و اتفاقات بد شوید، سعی در اصلاح شرایط داشته باشید. شما وقتی که می‌توانید بدون شک کردن به خود توانایی‌هایتان را قبول کنید، پس شانس بهتری نیز برای یافتن خوشبختی خواهید یافت.

  

دی:

با آغاز هفته کاری موقعیت های فراوانی به ویژه در زمینه خرید، فروش و مسائل مالی برای شما فراهم خواهند شد؛ اما برای اینکه از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنید باید عملگرا و منطقی باشید و حواستان را هم جمع کنید. یادتان باشد تنها خوری نکنید و دیگران را نیز در این موقعیت شریک کنید. برای این که بتوانید کارها و فعالیت های مفید جدیدی را به برنامه کاری خود وارد کنید کارهای اضافی که انرژی شما را بیهوده هدر می دهند را از برنامه خود حذف کنید. اگر عشق گذشته تان هنوز در فکرتان است امروز وقتی مناسب برای این است که پرونده آن را برای همیشه ببندید. اگر نیاز است با طرف مقابلتان حرف بزنید و ناگفته ها را بیان کنید تا فراموشی برایتان راحت شود.

 

 بهمن:

قلب شما مثل یک کشتی شناور در دریای وسیع طوفانی است. شما عاشق خطر کردن هستید، اما آرامش داشتن را نیز دوست دارید، بنابراین می‌توانید در طول سفر استراحت کرده و از زیبایی‌های آن لذت ببرید. زمانیکه شدت احساسات به اوج خود می‌رسند شما مجبورید در زمان حال زندگی کنید. نگران نباشید به تدریج همه چیز آرام‌تر می‌شود.

  

اسفند:

 امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می‌کنند. اما وقتی که شما زیاد تلاش می‌کنید و در مورد ایده‌های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می‌کنید، سپس همه چیز مثل یک شعر روان می‌شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید، ولی امروز یکی از آن روزها نیست.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 178 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:49

جایزه هفته ای تهران پاتوق سری 34

سلام دوستان گلم 

این بار 2 نفر حضور دارند . [تصویر: heart.gif]

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.


معصی جون

دوستان گلم منظور از 200 پست یعنی پست و تایپیک مفید

200 تا بازی زنگ تفریح و نظر رو ما در قرعه احتساب نمیکنیم

منتظر شرکت کننده های بیشتری هستیم 

خوب برنده چطور مشخص میشه ؟

Angel

از کادر نظر سنجی بالا به کاربر مورد نظرتون رای بدید

(همزمان میتونید به چند نفر هم رای بدید )
و رای ها کاملا خصوصیه هیچکس نیمتونه بفهمه شما به چه کسی رای دادید Angel

هر کی بیشترین رای رو بیاره برنده میشه -

شروع کنید به رای دادن عزیزان من

دوستان برای اینکه حق کسی ضایع نشه 

امکان رای دادن به خودتون نیست مگر اینکه همه گزینه ها رو انتخاب کنید.

توجه : دوستانی که بار اولشون هست برنده میشن حتما از طریق پیام خصوصی Heartاپراتور تلفن همراهشون رو واسم ارسال کنند .[تصویر: heart.gif]

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 3:49

[تصویر: television-urban.jpg22.jpg]
[/url]

انواع تلویزیون های شهری

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

به طور کلی تلویزیون های شهری از نظر ساختار پیکسلی به دو دسته RGB و 2RGB تقسیم می شوند . در نوع RGB هر پیکسل از یک LED قرمز ، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است اما در نوع 2RGB هر پیکسل از دو LED قرمز ، یک LED سبز و یک LED آبی تشکیل شده است . نوع 2RGB در شرایط خاصی می تواند بین دو پیکسل واقعی در تصویر ، یک پیکسل مجازی تولید کرده و کیفیت تصویر را به شدت افزایش دهد . در یک ماژول تلویزیون شهری هر یک از پیکسل ها فاصله معینی تا پیکسل های مجاور خود دارند . لذا ماژول های متنوع با فاصله پیکسلی متفاوت ساخته شده تا تلویزیون شهری هایی با کیفیت های متفاوت تولید شوند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[url=http://www.forums.tehranpatogh021.ir/Forum-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D9%86%D9%89-%D9%87%D8%A7]
[تصویر: television-urban.jpg23.jpg]
[تصویر: television-urban.jpg24.jpg]
[تصویر: television-urban.jpg25.jpg]

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:16

 شاخه‌ای از معماری داخلی است که برای پوشش سقف اصلی به‌کار می‌رود. از پیشینهٔ این رشته اطلاعات موثقی در دست نیست. معلوم نیست اولین کسانی که از سقف کاذب استفاده کرده‌اند چه‌قدر از کاربردهای مختلفِ این حرفه آگاهی داشتند، اما سقف کاذب در زمانی کوتاه جای خود را در صنعت ساختمان پیدا کرد.

سقف کاذب می‌تواند به‌صورت گچی، چوبی، فلزات رنگین، پی‌وی‌سی، شیشه‌ای، آهنی، ورق‌های فلزی روکش‌دار، آلومینیومی، کامپوزیت و غیره نصب شود که در هر صورت قابلیت اجرا به‌صورت واحد و یا با هم را داراست. حضور سقف کاذب در ساختمان، دغدغهٔ پوشش و مخفی نگه داشتن عوامل زیر سقف را از بین می‌برد، و این، یکی از ویژگی‌های این رشتهٔ ساختمانی نیز هست.

 

سقف کاذب در مواردی که ذکر می‌شود قابلیت خود را بروز می‌دهد: پوشش تأسیسات زیر سقف اصلی، آکوستیک کردن فضا، ایجاد حجم‌ها دکوراتیو، هدایت و جلوگیری از اتلاف دما و رطوبت، نورپردازی مناسب با شرایط کار و زندگی و... پوشاندن، مهم‌ترین کارکرد سقف کاذب است، در کنار پوشش، کارکرد دکوراتیو و نورپردازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

انواع سقف کاذب

سقف کاذب با رابیتس و اندود

این سقف پرکاربردترین نوع سقف کاذب می باشد. رابیتس ورق فولادی مشبکی است که با مفتول یا سیم آرماتور بندی به شبکه فرعی متصل می شود. ویژگی مهم رابیتس آن است که اکثر ملات ها به آن می چسبند و ترک برنمی دارند. رابیتس در دو نوع مسطح و برجسته ساخته می شود . نوع مسطح در دهانه های کوچک و نوع برجسته در دهانه های بزرگتر بکار می رود ، برای اندودکاری روی کانال های کولر و تأسیسات نیز از رابیتس استفاده می شود.

[تصویر: false-ceiling22.jpg]

سقف کاذب آکوستیک

آکوستیک نوعی ایزولاسیون صوتی است، که با مصالح مختلف نظیر پارچه چین دار، پلاک های گچی، پلاک های چوبی یا ورقه های مقوایی فشرده سفید رنگ و سوراخدار ساخته شده و در مکان هایی مانند سالنهای سخنرانی، سینما و ... که باید از انعکاس صوت جلوگیری شود استفاده می شود.

[تصویر: false-ceiling23.jpg]

 

سقف کاذب پی وی سی

نوع دیگر از سقف کاذب که به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد سقف کاذب پی وی سی است جنس این دسته از سقف های کاذب پی وی سی می باشد که زیبایی بی نظیری را به محیط می بخشد.

 

[تصویر: false-ceiling24.jpg]

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 153 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:16

[تصویر: va4-590.jpg]

روزه داری در طول ماه مبارک رمضان می‌تواند در برخی از افراد منجر به افزایش وزن شود

 

ماه رمضان ماه پاکسازی بدن و سلامت جسمی و روحی است اما مشروط بر اینکه یکسری نکات را رعایت کنیم. اگر مراقب غذایی که در وعده های سحر و افطار مصرف می کنیم نباشیم، باعث افزایش وزن ما می شوند.

دلیل افزایش وزن در ماه رمضان چیست؟

- مصرف مداوم به خصوص بین افطار و سحری.

- عدم فعالیت و بی حالی بعد از افطار

- مصرف بخش بزرگی از غذا که بیش تر از حد معمول است.

- مصرف غذاهای سرخ شده ، پر چرب و پر کالری با مقادیر زیاد

- بیرون رفتن برای افطار یا دعوت مهمان و مصرف غذاهای زیاد

-مصرف انواع نوشابه‌ها مانند نوشابه‌های بدون قند و ماءالعشیر به مقدار زیاد بعد از افطار

- مصرف شیرینی‌هایی که دارای مقدار زیادی روغن و آب و شکر است

- مصرف نمک زیاد و غذاهای شور

روش‌هایی برای بهبود عادت‌های تغذیه‌ای و کنترل افزایش وزن:

- اجتناب از پرخوری: سعی کنید افطار سبکی داشته باشید که شامل غذاهای سالمی است.

- غذای خود را به آرامی بجوید تا از سوء هاضمه جلوگیری شود.

- ابتدا سالاد و سوپ خود را بخورید زیرا این مواد دارای کالری اندکی هستند و باعث می‌شود احساس سیری بیشتری داشته باشید.

- حداقل ۸ لیوان آب بنوشید.

- میوه و آب میوه تازه بخورید. سعی کنید از آب میوه‌های طبیعی استفاده کنید که شکر اضافی نداشته باشد.

- از محصولات لبنی کم چرب و گوشت بدون چرب استفاده کنید.

- به جای شیرینی‌ها، سالاد میوه بخورید.

- روزانه حداقل نیم ساعت پیاده روی داشته باشید تا کالری اضافی از بین برود.

- مواد غذایی را بخرید که سالم باشند و افراد خانواده تان نیز از آنها لذت ببرند. رعایت رژیم اگر غذای خود را از خانواده جدا کنید سخت تر خواهد بود.

- با ایجاد تغییرات کوچک شروع کنید. مثلا شیر بدون چربی را جایگزین شیر پرچرب کنید، به جای نوشابه وشربت و ... از آب استفاده کنید. ممکن است اوایل ایجاد این تغییرات سخت باشد اما به تدریج به آنها عادت خواهید کرد.

 

[تصویر: va4-562.jpg]

روزانه حداقل نیم ساعت پیاده روی داشته باشید تا کالری اضافی از بین برود

 

پخت و پز سالم نیز نقش بسیار مهمی در کنترل وزن دارد:

زمانی که می‌خواهید غذایی بپزید، سعی کنید از مواد سالم استفاده کنید. روش پخت نیز تاثیر بسیار مهمی در این کار دارد. از سرخ کردن بیش از حد مواد خودداری کنید. در عوض، مقدار چربی مصرفی خود را بکاهید. به یاد داشته باشید که کاهش چربی در پخت و پز، به معنی از بین رفتن طعم غذا نیست. شما می‌توانید طعم غذای خود را با استفاده از سبزیجات تازه، گیاهان و ادویه‌ها بهبود ببخشید. با استفاده از این ترفندها می‌توانید به راحتی وزن خود را کنترل کنید و از خوردن غذاهای سالم و خوشمزه لذت ببرید.علاوه بر موارد ذکر شده، خوردن آرام و جویدن خوب می‌تواند بهترین روش برای جلوگیری از احساس بی حالی باشد.

 

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 147 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:16

خخخخ : خیلی خیلی خنده

ماخ: مردم ازخنده

تاخ: ترکیدم ازخنده

سشاخ: سرویس شدم ازخنده

بشاخ: بـیهوش شدم ازخنده

پشاخ: پخش شدم ازخنده

پشکاخ: پهن شدم کف اتاق ازخنده

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 22:02

***فروردین//سمبل : قوچ//عنصر: آتش//سیاره : مریخ//عضو آسیب پذیر :سر//روز اقبال : سه شنبه//اعداد شانس : 6 ، 9//سنگ خوش یمن: الماس//رنگ : قرمز

فروردینی ها در پی عشق آتشین و پر شورترین عشق ممكن انداو خود به خود جنس مخالف را جذب می كند . لذتهای جسمانی برای اوبسیار اهمیت دارد و گاه احساس مالكیت شدیدی نسبت به معشوق خودرا دارد

*** اردیبهشت//سمبل : گاو نر//عنصر : خاك//سیاره : ناهید//عضو آسیب پذیرگردن//روز اقبال : جمعه//اعداد شانس : 4و6//سنگ خوش یمن : زمرد سبز//رنگ : آبی روشن//گل : خشخاش//حیوان : گاو

جذاب است و عشقش تا حدی نفسانی.برای او عشق اهمیت زیادی دارد و اگر عاشق شود عاشقی فداكار خواهد بودمعمولا صبر می كندابتدا طرف مقابل تعهد خود را ثابت كند و سپس خود را در این تعهد شریك می كند

***خرداد//سمبل : دو قلوها//عنصر : هوا//سیاره : عطارد//عضو آسیب پذیر : دست و شانه//روز اقبال :چهارشنبه //اعداد شانس : 5و9//سنگ خوش یمن : عقیق//رنگ :زرد//گل : زنبق//حیوان : پروانه

چه راحت می توان عاشق او شد. جذابیت و شیرینی كلام او به خوبی بر این مدعاست.او عاشق شادی و خوش بودن است و اگر نتوانی او را شاد كنی جذابیت خود را از دست می دهی

*** تیر//سمبل : خرچنگ//عنصر : آب //سیاره : ماه//عضو آسیب پذیر : سینه و شكم//روز اقبال : دوشنبه//اعداد شانس :3و7//سنگ خوش یمن : مروارید//رنگ :نقره ایی//حیوان : حیوانات صدفدار

او مانند سیاره خود ، ماه در حال تغییر است اگر به او اطمینان كامل نداشته باشی هرگز رابطه ی عاشقانه با اونخواهید داشت او از عشق ورزیدن لذت می برد و در عوض می خواهد آن را دریافت كند

***مرداد//سمبل : شیر//عنصر :آتش//سیاره : خورشید//عضو آسیب پذیر : قلب و پشت بدن//روز اقبال : یكشنبه //اعداد شانس : 8و9//سنگ خوش یمن : یاقوت//رنگزرد//گل : آفتابگردان//حیوان : گربه سانان

عاشق عاشق شدن است و معشوق خود را غرق هدایای خود می كندتلاش می كند تا رابطه ی عاشقانه ی بی نقصی را خلق كند

***شهریور//سمبل : باكره//عنصر : خاك//سیاره : عطارد//عضو آسیب پذیر : سیستم عصبی//روز اقبال : چهارشنبه

اعداد شانس : 3و5//سنگ خوش یمن : یاقئت كبود//رنگ : سبز//گل : بنفشه//حیوان : سگ كوچك – گربه

می تواند چنان تودار باشد كه به نظر برسد كه از برخورد با دیگران منع شده ولی آن گاه كه به عشق واقعی خود دست پیدا كند دیگر این ویژگی اورا نخواهید دید.برای چنین انسان فداكارومهربان تحمل سختی بسیار با ارزش است او به آسانی در عشق گول نمی خورد چون می داند در پی چیست

***مهر//سمبل : ترازو//عنصر : هوا//سیاره : ونوس//عضو آسیب پذیر : كمر و كلیه ها//روز اقبال : جمعه//اعداد شانس : 6و9//سنگ خوش یمن : الماس//رنگ : آبی و بنفش//گل : سرخ//حیوان : خزندگان

او می تواند دوست خوب و میزبانی عالی باشد او در سیاست دومی ندارد

*** آبان//سمبل : عقرب//عنصر : آب//سیاره : پلوتون//روز اقبال : سه شنبه//اعداد شانس : 2و4//سنگ خوش یمن : یاقوت زرد//رنگ : قرمز//حیوان :حشرات

مرموز است ولی میتواند عاشق باشد.از حمایت دیگران لذت می برداو می تواند حسود و تودار باشد.با كسی كه حس كند قابل اطمینان است كنار می آید

***آذر//سمبل : كمان دار//عنصر : آتش//سیاره : ژوپیتر//عضو آسیب پذیركبد//روز اقبال : پنج شنبه//اعداد شانس : 5و7//سنگ خوش یمن : فیروزه//رنگ :ارغوانی//گل : نرگس//حیوان : اسب

اگر شخص مورد علاقه اش را پیدا كند وفادار است.مشكل اینجاست كه خواسته اش را بیان نمی كند و صبر میكند تا خودتان حدس بزنید

*** دی//سمبل : بز//عنصر سمبل : بز//عنصر : خاك//سیاره : زحل//عضو آسیب پذیر : زانو- استخوان//روز اقبال : شنبه

اعداد شانس :8و9//سنگ خوش یمن : عقیق رنگارنگ//رنگ : سیاه و قهوه ایی

عجله ایی در عشق ندارد.نه به سرعت عاشق می شود نه به سادگی راز دل خود را می گوید او همواره در حركت است ولی نمی داند چرا.فقط می داند باید موفق شود اگر فكر میكنید می توانید او را از رسیدن به هدفش باز دارید و به سمت خود جذب كنید سخت در اشتباهید

***بهمن//سمبل : آب گیر//عنصر : هوا//سیاره : زهره//عضو آسیب پذیر : مچ و ساق پاها//روز اقبال : چهارشنبه
اعداد شانس : 1و7//سنگ خوش یمن : یاقوت ارغوانی//رنگ : آبی//حیوان : پرندگان درشت اندام

اگر عاشق متولد بهمن باشید با تمام وجود عاشق شما خواهد شد تنها نكته ایی كه باید از آن دوری جویید این است كه بر سر راه پیشرفت او قرار نگیرید. او عاشقی صادق است. دیر عصبانی می شود. آزار دهنده نیست .برنامه های خودش را دارد .هرگز تغییر نخواهد كرد.اگر نتوانید خود را با ایده های گوناگون مذهبی ،فرهنگی و اجتماعی او هماهنگ كنید هرگز شانسی برای دستیابی به عشق پایدار او نخواهید داشت

***اسفند//سمبل : دو ماهی كه خلاف جهت هم شنا می كنند//عنصر : آب//سیاره : نپتون//عضو آسیب پذیر : پاها

روز اقبال : جمعه//اعداد شانس : 2و6//سنگ خوش یمن : یاقوت كبود//رنگ : سبز روشن//گل : نسرین//حیوان : ماهی

او به پای معشوق فداكاری های بسیار می كند اگر عاشق شماست واقعا خوشبختیدبرای حفظ این رابطه از هیچ كاری رویگردان نیست مادامی كه به او وفادار باشید از آن شما خواهد بود

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 22:02

کسانی که بیشتر مسافرت و ماموریت می روند دقت نمایند

 وقتی در يک هتل اقامت داريد چگونه بايد متوجه وجود دوربين های مخفی در اتاق شويد؟ ممکن است بدون اينکه متوجه شويد از شما عکس گرفته شود.

راه حل:

وقتی به اتاق يک هتل وارد می شويد چراغها را خاموش کنيد، پرده ها را ببنديد.

 دوربين گوشی همراهتان را فعال کنيد، (چراغ فلاش دوربين را روشن نکنيد.)

 با تلفن دور اتاق بچرخيد. اگر نقطه قرمزی در دوربين خود ديديد به اين معنی است که دوربين مخفی در آن اتاق نصب شده است. و اگر نقطه قرمزی نبود دوربينی در کار نيست.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 22:02

[تصویر: %D8%B4%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%AA.jpg]

شا‌توت گونه‌ ای از توت است که اصل آن از ایران است. بین خانواده توت، درخت شاتوت از همه کوچک‌ تر است. این درخت طول عمر طولانی ‌ای دارد و می ‌تواند برای چند صد سال زنده بماند.

میوه شاتوت بزرگ تر از توت سفید است و رنگ آن قرمز تیره یا ارغوانی و مزه‌اش ترش و شیرین و مطبوع است. شاتوت را می ‌توان به شکل‌ های متفاوتی به صورت خام، پخته و یا به صورت مربا مورد استفاه قرار داد.

محققان انجمن تغذیه آمریکا، شاتوت را در مقایسه با 40 نوع میوه تازه دیگر، به عنوان اولین میوه از نظر فعالیت آنتی‌اکسیدانی قرار داده‌اند که دارای فیتوکمیکال‌ های قوی مانند آنتوسیانین است. آنتوسیانین رنگدانه ‌ای است که رنگ سیاه شا‌توت از آن ناشی می ‌شود.

شاتوت‌ها، گوشتی و خوشمزه هستند و دارای کالری پایینی بوده(در هر 100 گرم، 43 کالری) و سرشار از خواص سلامتی برای بدن هستند.

این نوع توت حاوی منبع خوبی از ویتامین C و آنتی‌اکسیدان بالایی است. مصرف غذاهای سرشار از ویتامین C مقاومت بدن را در برابر عوامل عفونت‌ زا ‌افزایش داده و التهاب را از بین برده و با رادیکال‌های آزاد مضر برای بدن مبارزه می‌ کنند. وجود انواع آنتی ‌اکسیدان ‌های گوناگون در شاتوت،" درجه ظرفیت جذب رادیکال‌ های آزاد" آن را که یک شاخص اندازه‌ گیری تاثیر مواد غذایی در پیشگیری از سرطان‌ است، به رقم 5350 در هر صد گرم رسانده است.

شاتوت از ساخته شدن کلسترول بد که به بیماری ‌ها و حملات قلبی منجر
می ‌شود، جلوگیری می‌ کند. علاوه بر این، شاتوت دارای ویتامین‌ های A ، C
و املاح روی، پتاسیم، آهن، کلسیم و منیزیم است

سایر آنتی ‌اکسیدان‌ ها و فنول‌ های موجود در شاتوت شامل موارد زیر هستند: الاژیک اسید، روتین، گالیک اسید، هیدروکافئیک اسید، پی کوماریک اسید سینامیک و آنتی‌ اکسیدان‌ های مشهور یعنی ویتامین ‌های A و C.

شاتوت‌ها حاوی مقدار مناسبی از ویتامین A و یتامین E هستند. شاه‌توت به دلیل داشتن ویتامین A در شادابی و زیبایی پوست نقش بسزایی دارد.

شاتوت‌ها منبع خوبی از آهن هستند که به ندرت در دیگر انواع توت‌ها پیدا می ‌شود.

این میوه همچنین سرشار از پتاسیم،‌ منگنز و منیزیم است. پتاسیم بخش مهمی از سلول و مایعات بدن است که میزان ضربان قلب و فشار خون را کنترل می ‌کند.

شاتوت دارای مقدار فراوانی ویتامین B کمپلکس از گروه ویتامین ‌ها و نیز ویتامین K است. این نوع توت حاوی مقدار بسیار خوبی از ویتامین B6، نیاسین ، ریبوفلاوین و اسیدفولیک است. این ویتامین‌ ها دارای وظایف مشترکی بوده و به بدن در سوخت و ساز کربوهیدرات ‌ها، پروتئین‌ ها و چربی ‌ها کمک می ‌کنند.

وجود این مواد مغذی و نقش هم‌افزایی این مواد مغذی بر یکدیگر سبب شده است تا این میوه به‌ عنوان منبعی خوب برای تامین نیاز روزانه به ریزمغذی ‌های گوناگون مورد توجه قرار گیرد.

شاتوت از ساخته شدن کلسترول بد که به بیماری ‌ها و حملات قلبی منجر می ‌شود، جلوگیری می‌ کند. علاوه بر این، شاتوت دارای ویتامین‌ هایA ، C و املاح روی، پتاسیم، آهن، کلسیم و منیزیم است.

محتوای متعادل تانن موجود در شاتوت به استحکام جداره رگ‌ ها کمک کرده و از خون ‌ریزی‌ های پوستی جلوگیری می ‌کند.

غرغره ی آب شاتوت برای زخم ‌ها و جوش‌ های دهان مفید است و ورم حلق،
درد گلو و تورم لثه را التیام می ‌بخشد

مصرف منظم این میوه فرآیند پیر شدن را کند می‌ کند و به دلیل وجود خاصیت ضد باکتریایی آن، به بهبود شرایط اسهال ناشی از باکتری‌ ها کمک می‌ کند.

مصرف عصاره شاتوت در افراد دچار واریس سبب کاهش نشت دیواره نازک رگ ‌های خونی می‌شود. این عصاره دارای آنتی ‌اکسیدان ‌هایی به نام آنتوسیانیدین است. آنتوسیانیدین‌ به بهبود بافت پیوندی آسیب دیده کمک می ‌کند. مصرف میوه شاتوت نیز اثر مشابهی در رفع این مشکل دارد.

غرغره ی آب شاتوت برای زخم ‌ها و جوش‌ های دهان مفید است و ورم حلق، درد گلو و تورم لثه را التیام می ‌بخشد.

اگر شاه‌توت را صبح ناشتا بخورید، ملین است.

خاصیت ضدالتهابی از دیگر فواید این میوه است که می‌ تواند برای درمان بیماری آرتریت روماتوئید(درد مفاصل)‌ که این روزها بیشتر خانم‌ها را گرفتار کرده مفید باشد.

[تصویر: 204167180131758670153862092232174119247105.jpg]

شاه‌توت از نظر طبیعت، سرد و خشک است و قابض.

شاه‌توت عطش را فرو می‌ نشاند و اشتها را بیدار می ‌کند.

با توجه به وجود قند طبیعی فروکتوز در این میوه در صورت مصرف درست و به اندازه آن، برای افراد دیابتی نیز مفید بوده و حتی می ‌تواند جایگزین مناسبی برای مصرف قند باشد.

شاه‌توت طبیعتی سرد داشته، بازکننده گرفتگی ‌ها بوده و عوارض صفرا را از بین می ‌برد. همچنین برای تسکین زخم ‌های روده‌ای مناسب است.

شاه‌توت، توت‌ فرنگی و عصاره آن ها به ‌طور موثری از رشد سرطان سینه و دهانه رحم جلوگیری می‌ کنند و به علاوه عصاره آن موثرترین عامل در کاهش رشد سلول ‌های سرطانی در سینه است.

خواص برگ شاتوت

استفاده از جوشانده برگ‌ های این میوه برای برطرف کردن حالت تهوع از قدیم معمول بوده و ریشه آن برای درمان اسهال خونی استفاده می ‌شده است.

در برگ شاه‌توت ماده‌ ای ضد قند وجود دارد که می‌ تواند مرض قند را درمان کرده و قند خون را کاهش دهد. به همین دلیل می ‌توان از آن در صورت وجود قند در ادرار و معالجه دیابت استفاده کرد.

حدود 30 گرم عصاره ی برگ شاتوت برای گزیدن جانوران گزنده و حشرات گزنده تاثیر گذار است.

آب دم کرده ریشه توت و شاه توت که با حدود 40 گرم ریشه دم شده باشد برای دفع انگل کدو خصوصا اگر برگ شفتالو به آن اضافه کرده باشند، مفید است. خوردن دم کرده برگ آن نیز همین اثرات را دارد.

مزمزه آن برای درد دندان و کمپرس آن برای تحلیل ورم‌ های روده سودمند است.

[تصویر: 18714213318310314222885209161141188411209207.jpg]

تقویت حافظه با شاه‌توت‌

پژوهشگران به تازگی دریافتند با گنجاندن میوه‌هایی مانند شاه‌توت در رژیم غذایی خود می‌ توانند عملکرد مغز را بهبود بخشیده و آن را تقویت کنند.

این محققان معتقدند فلاوونوئیدها از جمله آنتوسیانین و فلاوانول ‌های موجود در این میوه و خانواده آن از طریق راه ویژه ‌ای در هیپوکامپوس مغز می‌ توانند پروتئین‌ های خاصی را فعال کرده و حافظه را تقویت کنند. هیپوکامپوس بخشی از مغز است که یادگیری و حافظه را کنترل می ‌کند.

دکتر مت ویتمن محقق دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا معتقد است تقویت حافظه درازمدت و کوتاه‌مدت در سطح ملکولی در نورون‌ ها کنترل می ‌شود ولی خوردن این میوه خوشمزه می‌ تواند ظرفیت حافظه را تا حد زیادی افزایش داده و منجر به تقویت آن شود.

چند توصیه

شاه‌توت در معرض آ‌لودگی‌ های مختلفی قرار دارد. این میوه در صورت تماس با فضله پرندگان بر روی درخت ممکن است با میکروب ‌های سالمونلا، ایکولای و انواع ویروس ‌ها و قارچ‌ ها آلوده شود.

مهم ‌تر آن که اگر یک میوه آلوده داخل ظرفی قرار گیرد، می ‌تواند تمامی شاه‌توت‌‌ های داخل ظرف را آلوده کند.

نکته دیگر سموم دفع آفات است که ممکن است در این محصول استفاده شود. این میوه به دلیل آن که بدون پوست است و از آنجا که سم مستقیما وارد گوشت این میوه می ‌شود، اگر فاصله زمانی استفاده از سم تا مصرف میوه رعایت نشود فرد با توجه به نوع سم مصرفی در معرض انواع بیماری ‌های کبدی و سرطان ‌زا قرار می ‌گیرد.

از سوی دیگر شاه‌توت به دلیل آن که در گروه میوه‌ های نرم قرار دارد، شستشوی آن سخت و گاهی ناممکن است. بر این اساس بهتر است این میوه زمانی که از درخت چیده می‌ شود و تا حدودی قابلیت شستشو داشته و به دور از آلودگی‌ های محیطی است تهیه، شستشو و میل کنید.

در صورتی که شاتوت تازه به سرعت فریز شود، می ‌تواند مواد مغذی خود را به خوبی حفظ کند.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 174 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 18:02

كاربرسايت

*
کاربر سایت
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها: 59
تاریخ عضویت: 23 May 2016

اعتبار: 13
دلنوشته من خدایا من اگر بد کنم تورا بنده دیگر بسیار است تو اگر مدارا نکنی مرا خدایی دیگر کجاست
حالت من
گوشی من
سپاس های من

سپاس کرده: 17
39 بار سپاس شده در 30 ارسال


آهنگ پست من

ارسال: #1
بیوگرافی کریم اکبری مبارکه
[تصویر: 1392050622055128_PhotoL.jpg]
 
کریم اکبری مبارکه (زاده ۱۳۳۲ تهران) بازیگر و کارگردان ایرانی سینما و تئاتر است.
مشهورترین نقش وی در سینما نقش ابن ملجم مرادی در امام علی (مجموعه تلویزیونی) بوده است.[۱]
محتویات
  • ۱ تحصیلات
  • ۲ آغاز بازیگری
  • ۳ فیلم‌شناسی
  • ۴ تئاترشناسی
  • ۵ تدریس
  • ۶ هیأت انتخاب
  • ۷ منابع
  • ۸ پیوند به بیرون
تحصیلات
وی لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد.
آغاز بازیگری
وی فعالیتش را از تئاتر و از سال ۱۳۵۰شروع کرد. پس از آن در سال ۱۳۵۹، وارد تلویزیون شد.
فیلم‌شناسی
کارگردان
  • حنایی و روباه مکار (۱۳۶۷)
 
برنامه ریز، دستیار کارگردان و بازیگردان
  • محکومین بهشت (۱۳۸۴)
 
بازیگر
  • خروس (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۹۲) نقش نصرت (پدر خانواده)
  • روزهای زندگی (۱۳۹۰)
  • جراحت (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۸۹) در نقش سرایدار کتابخانه[۲]
  • مختارنامه (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۸۸) در نقش احمر بن شمیط
  • چند می‌گیری گریه کنی (۱۳۸۴)
  • امام علی (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۷۵) در نقش ابن ملجم
  • عیاران (۱۳۷۴)
  • دیدار (۱۳۷۳)
  • فاصله (۱۳۷۳-۱۳۷۲)
  • مسافران (۱۳۷۲)
  • گرگ‌ها (۱۳۶۶-۱۳۶۵)
  • حنایی و روباه مکار (۱۳۶۷)
  • ریشه در خاک (۱۳۶۷)
  • مرغ حق (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۶۷)
  • بخش چهار جراحی (۱۳۶۷)
  • مقاومت (۱۳۶۵)
  • پیر وفا (تاریخ اسلام) (۱۳۶۴)
  • مرگ یزدگرد (۱۳۶۱)
تئاترشناسی
کارگردان
  • میراب (۱۳۶۰) نمایش داده شده در سالن چهارسو
دستیار کارگردان
  • اکبر آقا آکتور تئاتر (۱۳۸۵) به کارگردانی اکبر عبدی
بازیگر
  • پهلوان اکبر می‌میرد (۱۳۵۰) نوشته بهرام بیضایی به کارگردانی ابراهیم سخن‌سنج
  • دیکته و زاویه (۱۳۵۲) نوشته غلامحسین ساعدی به کارگردانی عبدالله اکبری
  • جانثار (۱۳۵۳) نوشته بیژن مفید به کارگردانی عبدالله اکبری
  • تیرکمان (۱۳۵۶) نوشته محمود جعفری به کارگردانی عبدالله اکبری
  • کوچ (۱۳۵۶) نوشته و کارگردانی بهزاد فراهانی
  • عروس (۱۳۵۶) نوشته و کارگردانی بهزاد فراهانی
  • ارباب پونتیلا و نوکرش ماتی (۱۳۵۸) نوشته برتولت برشت به کارگردانی محمد جعفری
  • نسل آواره (۱۳۵۸) نوشته منوچهر شهپر به کارگردانی گروهی
  • مرگ یزدگرد (۱۳۵۸) نوشته و کارگردانی بهرام بیضایی
  • از خاک تا افلاک (۱۳۵۸) به کارگردانی محمود فرهنگ
  • در اعماق (۱۳۵۹) نوشته ماکسیم گورکی به کارگردانی محمد کوثر
  • پیتولاسیون (۱۳۵۹) نوشته و کارگردانی نورالله حسین‌خانی
  • پرورشگاه (۱۳۶۳) نوشته و کارگردانی مجید بهشتی
  • در ساحل (۱۳۶۵) نوشته محسن یلفانی
  • حادثه‌ای در صبح پاییزی (۱۳۶۵) نوشته و کارگردانی ابوالقاسم معارفی
  • گوهرشاد (۱۳۶۸) به کارگردانی نورالله حسین‌خانی
  • سیمرغ سیمرغ (۱۳۶۹) به کارگردانی قطب‌الدین صادقی
  • یکی بود یکی نبود (۱۳۷۰) به کارگردانی مجید سرسنگی
  • آن شب که تورو زندانی بود (؟) به کارگردانی مجید جعفری
  • بیا تا گل برافشانیم (؟) به کارگردانی مجید جعفری
تدریس
کریم اکبری مبارکه سابقه تدریس تئاتر در اداره ارشاد مشهد، اداره ارشاد شهرری و اداره ارشاد میناب را نیز در کارنامه خود دارد.
هیأت انتخاب
کریم اکبری مبارکه در بخش نمایش کودک و نوجوان دومین جشنواره تئاتر شهر که در مرداد ۱۳۹۲ برگزار شد، عضو هیأت انتخاب بود.[۳]

مُتنفرَمـ از آدمایِ 2 رو !⇝

[تصویر: dbzpeyo3bs0fuagleefz.jpg]

پاسخ با نقل قول

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 18:02

پرش به انجمن:

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 228 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 9:56

[تصویر: fu9271.jpg]

جک های خنده دار ماه رمضان

 

زنگ ﺯﺩم به دفتر پاسخ گویی مسائل شرعی پرسیدم:
من داشتم تو اشپزخونه راه می رفتم یهو پام لیز خورد و 
یه لیوان اب و دوتا دُلمه برگ مو و چهارتا زولبیا و یه دوتا خرما رفت تو دهنم و قورت دادم

( ناخواسته )
گفتم حاج اقا الان باید چی کار کنم؟ 
گفت:
یه چای هم بخور بهت بچسبه قطع_کرد
یعنی فهمیده بود؟!

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

اي کسانيکه روزه نميگيريد.......
حداقل افطار کنيد..... !
چون از قديم گويند کار را آن کرد که تمام کرد !

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• اس ام اس خنده دار ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

دیروز تو تلویزیون می گفتند :
درماه رمضان تمام شیاطین دربند هستند
.
.
.
شب رفتم دربند اونجا نبودند فکر کنم رفته بودند فرحزاد

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جک ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

علم بهتر است يا ماه رمضون افطار خونه مدیر ؟
.
.
.
هههههههه
نخیر این دفعه از اون دفعه ها نیست.
این دفعه علم پیروز شد.
واقعا فکر کردید مدیر به ما افطاری میده

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• ترول طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

اینایی که میگن سر افطار به یادتون بودم الکی میگن

.

.

آدم سر افطار باباش رو هم نمیشناسه، دیگه به یاد این و اون بودن و دعا کردن که جای خود داره

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• پیامک طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

بابام گیر داده میگه نمی خوام روزه بگیری...
میگه اینجوری که تو سحری و افطاری میخوری حساب کردم کفارشو بدم کمتر در می آد!!!
خب چیکار کنم گشنم میشه !

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

به طرف میگن چرا روزه نمیگیری ؟؟

.

.

میگه : مشکل دارم ، نمیشه
میگن مشکلت چیه ؟ 
میگه : گرسنه ام میشه !

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک خنده دار ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

میدونین خوش شانسی چیه؟
اینه که تو ماه رمضون یادت بره روزه ای بعد اب بخوری

.

.

حالا میدونین بد شانسی چیه؟
اینه که تو ماه رمضون یادت بره روزه ای بری ساقه طلایی بخوری

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• اس ام اس طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

مترو تهران ماه رمضون جلو اب سردکن یه بنر با عکس یه زن باردار میذاره.

.

.

من که هرسری اب میخورم، میام بیرون دستمو میذارم رو شکمم اروم راه میرم

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

یعنی من عاشق این خانواده هایی ام که اصلا روزه نمی گیرند ولی همدیگه رو افطار دعوت می کنند.
قسمت جالبش اینه که هر دو طرف رعایت می‌کنند که اذان بشه بعد بخورند!!!!
خدایاااااااااااا
خودت ظهور کن

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• پیامک طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

روزهایی که روزه میگیرم

.

.
حتی دسته های یخچالم خوشمزه به نظر میان

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

کل زندگیم تنها عبادتی که اول وقت انجام میدم...

.

.

.

افطار اول وقته

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

ما هی سریالهای GEM TV رو میبینیم ، بنیان خانوادمون سست میشه 
دوباره ماه رمضون میاد ، سریالهای مذهبی رو میبینیم ، بنیان خانوادمون سفت میشه

.

.

خدا شاهده بنیان خانوادمون گیج شده

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• اس ام اس طنز ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

روزه داران گرامی دقت کنید!!
یکی از اعمالی که ثواب روزه را هشتصد برابر میکند، 
نگرفتن پاچه سایر بندگان خدا در فاصله سحر تا افطار است!!!

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک خنده دار ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

چند روز از رمضان گذشت
و هنوز کسی افطار دعوتم نکرده

.

.

شما مسلمونید؟؟؟
نه واقعأ مسلمونید

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• اس ام اس سرکاری ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

سوال شرعی:
زنی که ده ساعت برنامه آشپزی می بیند ، صد پُست درگروه آشپزی میگذارد و بالاخره سحری نیمرو درست می کند آیا زدنش با ماهیتابه جایز است؟

جواب
جایز است و مستحب است که ماهیتابه داغ باشد.

 

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.• جوک ماه رمضان •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

خبر فوری...  
میزان فطریه امسال اعلام شد:
چون امسال قوت غالب مردم ایران درماه مبارک؛ اینترنت میباشد ، 
لذا فطریه مؤمنین، براساس گیگابایت محاسبه و منظور میگردد.
نحوه محاسبه اینگونه می باشد:

.

.

دارندگان وایمکس چهار گیگ 
دارندگان +ADSL سه گیگ 
دارندگان رایتل دو گیگ
دارندگان ایرانسل یک گیگ
به ازای هرنفر پرداخت میکنند... 
دارندگان اینترنت همراه اول به دلیل افتضاح بودن خدمات، از پرداخت فطریه معافند!!!

 

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 176 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 9:56

فروردین:

امروز فعالیتهایتان مطابق با خواسته‌تان پیش نمی‌روند. این سخن به معنی این نیست که شما کارمند بدی هستید؛ بلکه به خاطر این است که شما زیاد دوست ندارید رئیستان به شما امر و نهی کند. شما برای تعطیلات و مسافرت رفتن آمادگی کامل دارید و در نهایت شما می‌توانید ذهنتان را از مسئولیتهای قدیمی روزمره که شما را از دنیای تخیلاتتان دور می‌کند پاک کنید.

 

 اردیبهشت:

شما استاد ترکیب کار با لذت هستید. خیلی خوب می توانید کارهایتان را طوری انجام دهید که نوعی تفریح برایتان باشد. امروز آغاز یک دوره درخشان کاری است. از امروز تا شش ماه دیگر در یک چرخه موفقیت قرار خواهید گرفت و تخت گاز به سوی آینده ای که در انتظار آن بوده اید، خواهید رفت. از خجالت و ترس باید دست بردارید. حتی افرادی که موجب عقب ماندن شما در زندگی می شوند را نیز از زندگی خذف کنید. افراد تازه و با ایده های نو پیدا کنید.

  

خرداد:

امروز ممکن است فکر کنید که دیگران انعطاف پذیر نیستند، زیرا مدام مشغول انجام کارهای تکراری و روزمره هستند. به نظر می رسد که وقتی نصیحت شان می کنید، خودشان را به نشنیدن می زنند. به جای این که وقت تان را تلف کنید و وارد گفت و گوهای بی سر و ته با کسانی شوید که ذره ای علاقه به حرف های شما ندارند، بهتر است ساکت بمانید و تا وقتی چیزی از شما نپرسیده اند حرفی نزنید. وقتی می خواهید موضع تان را توضیح دهید سعی کنید خلاصه بگویید، به کار بردن واژه های اضافه فقط شرایط را پیچیده تر می کند. راهکاری که به شما پیشنهاد می شود همان سکوت طلایی است که گفتیم، یعنی ساکت بمانید و همه ی توجه تان به کارتان باشد.

  

تیر:

امروز ممکن است که خواسته های دوستان و همکاران تان در تعارض کامل با خواسته های شخصی شما باشد. خوشبختانه، اعتماد به نفسی که دارید باعث می شود به راحتی درباره ی احساسات تان حرف بزنید. ایمان دارید که حتماً موفق خواهید شد؛ اما گر از این فرصت برای در میان گذاشتن نقطه نظرات تان با دیگران استفاده نکنید، ممکن است فریب و نیرنگ آن ها گریبان تان را بگیرد. به جای این که سعی کنید دیگران را با عقل و منطق تان تحت تأثیر قرار دهید، بهتر است با دقت به حرف های شان گوش دهید تا ببینید چه چیزی برای گفتن دارند. طوری وارد عمل شوید که دیگر مجبور نباشید چیزی را به اطرافیان تان ثابت کنید.

 

 مرداد:

امروز بد نیست کمی توقف کنید و از همه کارهای در دست انجام دست بکشید و به این فکر کنید که عشق یعنی چه؟ شما به چه حسی عشق می گویید و از یک معشوق چه انتظاری دارید؟ پاسخ به این پرسش ها، تغییرات زیادی در زندگی شما ایجاد می کنند. دلیل آن این است که دیدگاه شما به مسایل تغییر خواهد کرد. اگر در زندگی عاطفی کنونی خود چندان موفق نیستید، خوب است از انرژی های امروز برای تغییر روند خود استفاده کنید. اگر می خواهید رابطه درستی داشته باشید، ابتدا باید با خودتان صادق باشید.

  

شهریور:

امروز هدیه ای که می‌توانید به دوستانتان بدهید این است که بهشان نشان بدهید چگونه می‌توانید با همدیگر ساعتهای به یاد ماندنی ای داشته باشید! اما برای رسیدن به این خوشی بهترین راه این نیست که در موردش صحبت کنید. از این مثال پیروی کنید؛ با انجام دادن کارهایی که حس خوبی بهتان می‌دهد و لذت بردن از کار کردن توانایی‌های خود را نشان دهید. اگر تسلیم شده و عقب نشینی کنید, آن وقت میدان را به حریف واگذار کرده اید و نشان می‌دهید که از توانایی کمتری برخوردارید. فرصتها را بقاپید؛ افراد دیگر نیز از شما تبعیت خواهند کرد.

 

 مهر:

همچنانکه روز آغاز می‌گردد، کارهای بسیار جدی شما نیز شروع می‌شود چنانچه در طول روز می‌فهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقتی برای از دست دادن ندارید. خوشبختانه، در تعطیلات گذشته تفریح کرده‌اید و الان آماده‌اید که روی کاری که در دست دارید متمرکز شوید. هر تغییری که لازم است، در رفتار و روش خود بدهید و ومشغول به کار شوید چرا که واقعا زمانی برای هدر دادن ندارید. پس همین الان شروع کنید!

 

 آبان:

باوجود اینکه شما در مورد مسائل عشقی همیشه اهل عمل بوده‌اید، ولی اکنون دوست دارید کمی در محیط‌های هیجان‌انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما بیشتر تجربی عمل کرده است و شما همیشه از سیر و سفر کردن در سرزمین رویاها لذت برده‌اید. اما نباید زیاد هم ریسک بکنید، رویاهای شما تحقق نمی‌یابند، مگر اینکه شما اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته‌اید واقعاً همان چیزی است که می‌خواسته‌اید.

  

آذر:

شاید شما دوست داشته باشید که فعالیتهایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید، اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنانکه شما در مورد آینده‌تان برنامه‌ریزی می‌کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می‌بینید می‌تواند شما را تحریک کند، برای اینکه شما راحت‌تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترسهایتان می‌تواند یاریتان کند اما کم کردن نگرانی‌هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می‌تواند برایتان سودمند باشد.

  

دی:

مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می‌تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.امروز به همه چیز با دید مثبت نگاه می کنید، اما حواس تان باشد که ممکن است در طول روز به نقطه ای برسید که نسبت به برنامه هایی که برای آینده دارید شک کنید. به نظر می رسد که امور واقعی و غیرواقعی را نمی توانید از هم تشخیص دهید. افکارتان با سرعت زیادی می آیند و می روند، اما به خاطر این که نمی توانید بر هیچ کدام از آن ها تمرکز کنید ناراحت نباشید. بدانید که تلاش برای کنترل پیچ و خم های فکری کار بیهوده ای است. در عوض بهتر است خودتان را به این جریانات بسپارید و سعی کنید از هر آن چه پیش می آید لذت ببرید.

 

بهمن:

شما در این روزها از بیکاری و یا شاید کم کاری که انجام می‌دادید رها شده اید و به شدت سخت کوش و فعال شده اید به همین دلیل خداوند نیز شما را یاری می‌کند و در مقام اجتماعی تان به شدت پیش رفت خواهید کرد و بیش از پیش سرتان شلوغ خواهد شد.خوشبختانه به دلیل روحیه بالا و انعطاف پذیری که دارید حتی اگر در محیط کار برایتان مشکلی پیش اید به سادگی مشکلات را کنار می‌گذارید و از پس انها بر می‌اید.

  

اسفند:

ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می‌کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می‌کنند می‌توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 9:56

(مــــعاونـــت خوشگــــل ســـايـــت ◔͜͡◔

معاونت مدير كل سايت
وضعیت : آنلاین
ارسال‌ها: 56,827
تاریخ عضویت: 05 April 2014

اعتبار: 921
دلنوشته من عـآقـآمــAـــونـ گـفـتـهـ مـَنـ ـهـَمـه [ـدُنیــآشـَمـ]
حالت من
گوشی من
سپاس های من

سپاس کرده: 12221
15872 بار سپاس شده در 8241 ارسال


آهنگ پست من

ارسال: #1
آموزش حذف قسمت های اضافی تصویر در پاورپوینت

آموزش حذف قسمت های اضافی تصویر در پاورپوینت
.
معمولاً برای ارائه یک پاورپوینت ممکن است به قرار دادن تصویر نیاز داشته باشید. اما تصویری که در اختیار دارید دارای قسمت های اضافی مثل پس زمینه رنگی است. با استفاده از نرم افزار Photoshop می توانید قسمت های اضافی را خذف کنید اما جالب است بدانید که با استفاده از قابلیت های نرم افزار پاورپوینت نیز این کار امکان پذیر است.
پس از وارد کردن تصویر به سند یا اسلاید مورد نظر، سربرگی جدید با نام FORMAT باز شده و در حالت انتخاب شده قرار خواهد گرفت. اگر قبلا تصویر را وارد کرده اید، ابتدا بر روی آن کلیک کنید تا تصویر انتخاب شده و حال سربرگ FORMAT باز شده است و میتوانید این سربرگ را انتخاب کنید. سپس در کادر گروه Adjust بر روی گزینه Remove Background کلیک کنید. در این حالت رنگ بنفش ایجاد شده در زمینه، به منزله ی قسمت هایی از تصویر است که بعنوان پس زمینه توسط برنامه حذف می گردد.
پس از انتخاب گزینه Remove Background و انتخابی شدن حذفیات تصویر، سربرگی جدید با نام BACKGROUND REMOVAL باز خواهد شد. اگر مشاهده کردید که رنگ بنفش قسمت هایی از تصویر که مایل به حذف آن نیستید در بر گرفته است، می توانید کادر را بزرگتر کنید. حال پس از تنظیم محدوده حذفیات، از سربرگ باز شده BACKGROUND REMOVAL و از کادر گروه Close برروی گزینه Keep Changes کلیک کنید تا قسمت های انتخاب شده حذف گردند. در حالتی که محدوده حذفیات را مشخص کرده باشید، با کلیک بر روی گزینه Discard ALL Changes مراحل انتخاب و ادامه کار حذف کردن زمینه تصویر پایان خواهد یافت.
در صورتی که محدوده انتخاب (هایلایت) پس زمینه به گونه ای باشد که قسمت هایی از تصویر اصلی حذف شود، و یا قسمتی از پس زمینه برای حذف انتخاب نشده باشد، یک بار تصویر را به حالت اولیه برگردانید و دوباره مراحل بالا را انجام دهید تا پس زمینه تصویر هایلایت شود. حال از کادر گروه باز شده BACKGROUND REMOVAL به کادر گروه Refine بروید. گزینه های موجود در این کادر گروه عبارتند از:
Mark Areas to Keep: با انتخاب این گزینه میتوانید قسمت های دلخواه را از حالت انتخابی خارج کرده تا از حذف آن ها جلوگیری شود.
Mark Areas to Remove: با انتخاب این گزینه میتوانید قسمت های جدیدی را به حالت انتخاب در آورده و حذف کنید. این کار با کلیک و دراگ کردن بر روی قسمت های مورد نیاز انجام می پذیرد. در صورتی که قصد دارید قسمت هایی از تصویر را به حالت انتخاب شده و حذفیات اضافه کنید، با انتخاب گزینه Mark Areas to Remove و کلیک و دراگ بر روی آن قسمت به حالت انتخاب اضافه نمایید.
اگر به یکی از دو روش بالا قسمت هایی از تصویر را از حالت انتخاب خارج کرده اید و یا به قسمت های انتخاب شده برای حذف کردن اضافه نموده اید، پس از انتخاب قسمت های دلخواه خط هایی با علامت مثبت و منفی بر روی این قسمت ها ظاهر میگردد که علامت های مثبت نشان دهنده استفاده از گزینه Mark Areas to Keep و علامت های منفی نشان دهنده استفاده از گزینه Mark Areas to Remove میباشد.
Delete Mark: با کلیک بر روی این گزینه و سپس کلیک بر روی نقاط مثبت و منفی میتوانید این نقاط را حذف کرده و به حالت قبل برگردانید.
حال برای حذف پس زمینه کافیست بر روی گزینه Keep Change کلیک کرده تا پس زمینه حذف گردد.
بدین صورت تصویر دلخواه شما حاصل خواهد شد.


[تصویر: xtqh352qxwkrixtnw9su.jpg]

[تصویر: t5dxwhqo9yc9enlkto0k.png]

پاسخ با نقل قول

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 181 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 4:44

موشک کروز Kh-55 در اختيار ايران

اشاره:
مقامات اکراینی ادعا کرده اند که از این کشور، در سال 2001 ، 12 فروند موشک کروز دور برد به مقصد ایران و نیز 6 فروند از این موشک ها به مقصد چین خارج شده است. آنها همچنین مدعی شده اند که این موشک ها بدون کلاهک هسته ای به این دو کشور فروخته شده اند.

این موضوع اولین بار سال گذشته، در مجله انگلیسی "فایننشیال تایمز" عنوان شد و پس از آن در رسانه های دیگر نیز تکرار گردید.

این گزارشات همچنین مدعی هستند که یک سال و نیم پیش، با اخطار مقامات امنیتی اکراین یک بازرگان روسی بازداشت شد که گمان می رود مسوول اصلی این معامله تسلیحاتی بوده باشد.

[تصویر: 30.gif]

در ادامه گزارشی که می خوانید مطلبی است بر مبنای همین ادعا که در یک نشریه اسرائیلی درج شده است. به طور کلی به نظر می رسد کارشناسان نظامی و مطبوعات خارجی به ویژه اسرائیلی با دقت زیادی توان دفاعی ایران را زیر نظر داشته و احتمالات مختلف را در مورد توان دفاعی ایران مورد محاسبه و بررسی قرار می دهند. این در حالی است که محافل کارشناسی و رسانه های تخصصی ایرانی از ارزیابی صحیح و دقیق توان نظامی اسرائیل به عنوان نخستین تهدید خارجی علیه جمهوری اسلامی ایران غافل مانده اند و لازم است این موضوع بیشتر مورد توجه ناظرین و کارشناسان امر واقع شود:

«اکراین اخیرا ادعا کرده است که 12 فروند موشک کروز بلند برد AS-15 ساخت روسیه که در اختیار نیروهای دفاعی این کشور بوده به ایران فروخته شده است. این موشک‌های با وزن 1.7 تن و طول 6 متر ، بردی در حدود 3000 کیلومتر ( 2000 مایل) دارند.»

اولین مدل روسی این موشک در سال 1984 وارد سرویس گردید . موشک AS-15 توسط دو نوع بمب افکن استراتژبک بلند برد مورد استفاده قرار می گرفته است: توپولف-95 های قدیمی و بمب افکن های مدرن مافوق صوت توپولف-160.

[تصویر: 860.jpg]

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 142 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 4:44

[تصویر: %D9%81%D8%A7%D9%84_%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9...ipedia.jpg]

فروردین:

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

  

اردیبهشت:

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

  

خرداد:

در حال حاضر تصورات رویایی از تجربیات عملی جالب‌تر به نظر می‌رسند، اما این سخن بدین معنی نیست که شما تلاش می‌کنید تا اتفاقی بیفتد. حتی اگر شما قبلاً در دوستی‌هایتان ثابت قدم بوده باشید، ولی امروز دوست دارید عضو جدیدی را برای تفریح کردن معرفی کنید. متاسفانه بهتر است بعضی از رویاها را فراموش کنید، بنابراین قبل از اینکه افکارتان را با دیگران در میان بگذارید در موردش فکر کنید.

 

 تیر:

امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.

 

 مرداد:

هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اید. بسیاری از کارها همان طور که می خواستید پیش رفته اند و امروز می توانید با خیال آسوده در خانه استراحت کنید. روز خیلی خوبی برای ورزش کردن است. می توانید در باشگاه و یک رشته ورزشی گروهی ثبت نام کنید تا علاوه بر نتایج سلامتی، دوستان جدیدی نیز پیدا کنید. در بخشی از روز حتی می توانید برخی از پروژه های نیمه کاره خود را به اتمام برسانید.

 

 شهریور:

امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

 

 مهر:

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

 

 آبان:

در حالی که یک نفر سعی می‌کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می‌شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می‌دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می‌خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت‌زده خواهید شد.

 

 آذر:

گاهی اوقات مخفی کردن احساساتتان آسانترین کار دنیا به نظر می آید، اما این بدان معنا نیست که این درست ترین کار ممکن است. امروز به جای بیان کردن احساساتتان انها را در خود فرو می ریزید. اما به یاد داشته باشید که انبار کردن احساسات گاهی در آینده باعث فوران خشم شما خواهد شد، پس بهتر است تا موضوع تازه است آن را مورد بحث قرار داده و احساستان را بیان کنید. چه مجرد باشید و چه متأهل امشب شب خوبی برای بیرون رفتن از خانه نیست. اگر متأهل هستید امشب را در خانه مانده و به امور خانه رسیدگی کنید و به همسرتان نشان دهید برای خانه و خانواده ارزش قائل هستید. اگر هم مجرد هستید پای تلویزیون لم داده و از هر لحظه خود لذت ببرید.

 

 دی:

آیا فکر ادامه تحصیل ذهن شما را به خود مشغول کرده است؟ چیزی که اهمیت دارد این است که پیشرفت کنید، اگر این پیشرفت از طریق ادامه تحصیل مقدور می شود چرا که نه؟! اگر یکی از اعضای خانواده تان رازی را با شما در میان گذاشت با او به تندی رفتار نکنید، شما همه چیز را در مورد این مسئله نمی دانید. اگر یک مسئله مالی مانند یک بدهی شما را نگران کرده است بهتر است به جای حرف زدن با واسطه ها، خودتان با شخص مربوطه حرف زده و خیال خودتان را راحت کنید. گاهی بهتر است به توصیه های عشقی دوستانتان توجه نکنید، اگر فکر می کنند کسی که دوست دارید برای شما مناسب نیست یا بهتر است کمی زمان به خودتان بدهید، به آنها بگویید امروز نظرشان را برای خودشان نگه دارند.

 

 بهمن:

شما احساس می‌کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می‌کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی‌تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می‌کند.

  

اسفند:

 معمولاً می توانید به روشی کاملاً خونسردانه و گام به گام اطلاعات جدید را بررسی کنید و ببینید کدام اطلاعات درست و کدام یک غیرقابل استنادند. اما امروز ممکن است این قدر برای استفاده از این اطلاعات شتاب کنید که دیگر نتوانید مثل همیشه با احتیاط عمل کنید. شتابی که در پیش گرفته اید برای تان مشکل ساز خواهد شد، زیرا ممکن است اطلاعاتی را برگزینید که نتایج نادرستی به بار خواهند آورد. بهتر است منابع تان را مجدداً بررسی نمایید و فقط به حقایق اطمینان کنید. هیچ کاری را با عجله شروع نکنید، به هر ترتیبی که شده سعی کنید جانب احتیاط را فراموش نکنید.

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 165 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 4:44

ای میگذره

کاربر حرفه ای
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها: 2,124
تاریخ عضویت: 25 December 2013

اعتبار: 112
دلنوشته من
حالت من
گوشی من
سپاس های من

سپاس کرده: 5380
3421 بار سپاس شده در 2050 ارسال


آهنگ پست من

ارسال: #1
_laugh معنی عکس؟؟؟؟؟
9والا به نظر من داره داد میزنه کجایی شوهر9
[تصویر: Capture.PNG]

TRANCE BY ARMIN
دلم از روزی که رفتی دیگه همسایه نداره 
پاسخ با نقل قول

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 193 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 1:20

كاربرسايت

*
کاربر سایت
وضعیت : آفلاین
ارسال‌ها: 44
تاریخ عضویت: 23 May 2016

اعتبار: 12
دلنوشته من یه یهویی هایی هستن که خیلی قشنگن...! مثل یهویی خندیدن...! یهویی بغل کردن...! یهویی بوسیدن...! یهویی عاشق شدن...! یهویی سرشار از ذوق شدن...! یهویی کادو گرفتن...! یهویی خبرخوب شنیدن...! امروزتون پر از این یهویی های قشنگ...!
حالت من
گوشی من
سپاس های من

سپاس کرده: 15
33 بار سپاس شده در 25 ارسال


آهنگ پست من

ارسال: #1
عکس شبنم قلی خانی در دوران دبیرستان
[تصویر: 1csEi.jpg]

مُتنفرَمـ از آدمایِ 2 رو !⇝

[تصویر: dbzpeyo3bs0fuagleefz.jpg]

پاسخ با نقل قول

تهران پاتوق...
ما را در سایت تهران پاتوق دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tp021 بازدید : 151 تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 ساعت: 1:20